Card Back Card Front

אולם כנסים להשכרה

בחירת אולם כנסים לאירוע של מאות אנשים דורשת התייחסות למספר פרמטרים חשובים. קבלו 10 טיפים שכדאי לקחת בחשבון להחלטה על אולם הכנסים שבחרתם:

אם תקליקו כאן תמצאו את כל אולמות הכנסים המתפרסמים באתר

  1. יכולת הכלה בנוחות של מספר המשתתפים בכנס.
  2. קרבה לתחבורה ציבורית וחניה מספקת (לפחות 50%-30% מקומות חניה).
  3. נגישות לבעלי מוגבלויות.
  4. מערכת הגברה מתאימה לגודל האולם ועם איכות אקוסטית טובה.
  5. תאורה מתאימה לכנסים עם אפשרות לשליטה על עוצמת האור גם בבמה וגם במרחב המשתתפים.
  6. מסכי הקרנה גדולים, מקרנים איכותיים, אפשרות לשידור מרחוק או הקלטה, מערכת הגברה, Fi חזק ויציב.
  7. מערכת מיזוג אוויר יעילה המתאימה לגודל האולם.
  8. שירותים נלווים: שירותים בכמות מספקת, אזור להפסקות, כיבוד, ארוחה, חדר הכנה למרצים.
  9. אפשרות להתאמה אישית של העיצוב לאופי הכנס.
  10. עמידה בתקני בטיחות וביטוח.

בבחירת אולם כנסים, חשוב לבקר במקום ולבדוק את כל הפרמטרים הללו באופן אישי.

היעזרו במנועי החיפוש (ממש כאן למעלה), למיקוד החיפוש. מיצאו אולם מתאים, צרו קשר וסגרו עיסקה. בהצלחה! 

טלפון המוקד: 077-2304488